joi, 30 iulie 2009

MUZICA ROMANEASCA/ROMANIAN MUSIC

Constantin Draghici – A cazut o frunza-n calea ta




Luigi Ionescu – Lalele




Trio Grigoriu – Broscuta Oac




Trio Grigoriu - Si uit de tine





Sergiu Cioiu - Cântecul vântului




Colea Rautu - Cosarul




Nicolae Nitescu - Ti-am luat un martisor




Nicolae Nitescu - Ochii tai




Nicolae Nitescu – Mi-e drag de tine




Luigi Ionescu – Te caut




Luigi Ionescu - Tu nu stii




E primavara in ianuarie - Luigi Ionescu




Luigi Ionescu – Turturele




Doina Badea - Ploaia si noi




Doina Badea - Pastreaza-ma doar pentru tine




Doina Badea - Canta un matelot




Ion Dichiseanu – Strada




Pompilia Stoian - Prieten drag




Jean Paunescu - Fiindca te-am pierdut




Margareta Paslaru - Trandafirii tai




Margareta Paslaru Doua randunici




Alexandru Jula - Sotia prietenului meu




Margareta Paslaru - Lasa-mi toamna pomii verzi




Doina Limbasanu – Taci




Alexandru Jula - Cand liliacul va inflori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu